ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
فروشگاه باکس پوچ | فروش انواع پاکت بسته بندی

وبلاگ

اصول انتخاب پاکت بسته بندی مناسب بخش دوم

انتخاب پاکت مناسب برای بسته بندی
Rate this post

در ادامه مقاله قبلی این بار به اصول انتخاب پاکت بسته بندی مناسب بخش دوم برای محصولاتی غیر از محصولات غذایی می‌پردازیم و نکات بسته بندی پاکت ها و پیشنهادهایی برای بسته‌بندی ، توزیع و ارائه به بازار محصولات شما ارائه خواهیم داد تا در زمینه برند سازی و معرفی محصول خود پاکت مناسبی را انتخاب کنید. محصولات مختلفی هستند که در پاکت بسته‌بندی می‌شوند و جزء مواد غذایی نیستند و بسیاری از تولید کننده‌ها به این موضوع توجه خاص نداشته‌اند. ما در باکس پوچ با هدف مشاوره و ارائه بهترین ایده برای انتخاب پاکت مناسب بسته‌بندی برای محصولات مشتریان از هیچ نکته‌ای به راحتی عبور نمی‌کنیم و همیشه تلاش می‌کنیم بهترین مشاوره را به شما ارائه دهیم.

انواع محصولاتی که در پاکت بسته بندی می شود

  1. قطعات ریز یدکی
  2. متعلقات و لوازم جانبی صنعتی
  3. قطعات الکترونیک
  4. لوازم جانبی و گجت‌های الکترونیکی
  5. متعلقات و لوازم ورزشی
  6. لوازم جانبی موبایل

یکی از محصولاتی که می‌شود در پاکت‌های مختلف بسته‌بندی کنید قطعات یدکی است. این نوع محصولات در دسته‌بندی متنوع مانند پیچ و مهره‌ها، بلبرینگ‌ها، انواع اتصالات ریز، واشرها و غیره در بازار توزیع می‌شوند که نیاز به یک بسته‌بندی مناسب برای ارائه به بازار دارند. پیشنهاد ما برای شما بسته‌بندی‌های عمومی یا تولید بسته‌بندی اختصاصی است. در زیر با چند نمونه از این نوع پاکت‌ها آشنا می‌شویم:

1. پاکت های شفاف متالایز

این نوع پاکت‌ها علاوه بر اینکه در بسته‌بندی محصولات غذایی بسیار استفاده می‌شوند، مزایای زیادی برای انتخاب در بسته‌بندی محصولات دیگر نیز دارند. از جمله سایز بندی متنوع پاکت متالایز که به شما قدرت انتخاب بالایی می‌دهد برای بسته‌بندی قطعات ریز مانند پیچ و مهره‌ها تا قطعات بزرگتر مانند اتصالات پلاستیکی یا فلزی. این نوع پاکت مقاومت بالایی در مقابل نشتی و خوردگی دارد و برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به روغن یا گریس در بسته‌بندی دارند بسیار مناسب است. در ضمن بسیار در مقابل نفوذ رطوبت مقاوم هستند که باعث می‌شود از زنگ زدگی محصولات فلزی بسته‌بندی‌شده در این نوع پاکت‌ها جلوگیری شود.

2. پاکت های دورو فویل

این نوع پاکت‌ها دارای یک لایه الومینیوم هستند که باعث استحکام بالای این نوع پاکت‌های می‌شوند. حتی بعد از دوخت هیچ گونه نشتی در این پاکت‌ها وجود ندارد و نور به هیچ عنوان در این نوع پاکت‌ها نفوذ نمی‌کند. که این مشخصات باعث می‌شود پاکت‌های دورو فویل گزینه بسیار مناسبی برا بسته‌بندی قطعات حساس به نور، مواد شیمیایی و صنعتی، چسب‌ها، انواع روانکننده‌ها و گریس‌ها، لنزها و بسیاری از قطعات ریز یدکی و مواد صنعتی باشند. این نوع پاکت‌ها ضمنا برای بسته سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی استفاده می‌شوند.

3. پاکت های شفاف پلی آمید

این نوع پاکت‌ها کاملا شفاف هستند و محصولی که داخل این پاکت‌ها بسته‌بندی می‌شوند به خوبی دیده می‌شود. ضمنا این پاکت‌ها 3 لایه بوده و بخاطر دارا بودن یک لایه پلی آمید دوخت بسیار محکمی دارند. در مقابل نشتی حتی زیر فشار مقاومت بسیار بالایی دارند که در حالت معکوس همین مقاومت را در مقابل نفوذ رطوبت هم دارند. این نوع پاکت‌ها بسیار مناسب بسته‌بندی محصولاتی هستند که نیاز است تا زمان مصرف پلمپ بمانند. در ضمن مشتری نیاز به دیدن محصول قبل از خرید دارد. مانند بلبرینگ‌ها که در بسته‌بندی آنها گریس تزریق می‌شود یا ریل‌ها و واگن‌های حرکتی که در روغن بسته‌بندی می‌شوند.

تمام پاکت‌های پیشنهادی بالا قابلیت تولید در سایز دلخواه و با چاپ صنعتی یا دستی را دارا هستند.

قطعات الکترونیک و گجت های الکترونیکی

قطعات الکترونیک و گجت‌های الکترونیکی حساس جزو محصولاتی هستند که احتیاج به وسواس زیادی در بسته‌بندی دارند. قطعاتی مانند هرد درایو ، قطعات سخت افزاری کامپیوتر مانند مادربردها، رم و کارت گرافیک، باطری‌ها و گجت‌های حساس به تحریک الکتریکی باید در پاکت‌های مخصوص و مناسب بسته‌بندی شوند.

پاکت های آنتی استاتیک

این نوع پاکت‌ها بسیار خاص هستند در تولید پاکت‌های آنتی استاتیک یک لایه جیوه استفاده می‌شود. همین باعث می‌شود الکتریسیته ساکنی که در هنگاه بسته‌بندی و حمل و نقل در پاکت‌ها ایجاد می‌شود، به داخل پاکت نفوذ نکند و از طریق سطح بیرونی پاکت دفع شود. این قابلیت پاکت آلومینیومی باعث می‌شود بهترین گزینه برای بسته‌بندی محصولات حساس الکترونیکی باشد.

برای مثال هارد درایوها و بردهای الکترونیکی در مقابل شوک الکتریکی بسیار حساس هستند و در بسیاری موارد تجمع و ذخیره شدن الکتریسیته ساکن در بسته‌بندی این محصولات باعث ایجاد شک الکتریکی می‌شود. پاکت‌های آنتی استاتیک مانع نفوذ الکتریسیته ساکن به داخل بسته‌بندی و ایجاد شک الکتریکی می‌شود. همچنین این نوع پاکت‌ها برای بسته‌بندی پودرهای زیر دانه و نانو هم کاربرد دارند که با جلوگیری از نفوذ الکتریسیته ساکن به داخل بسته‌بندی و جلوگیری از ایجاد مغناطیس در سطح داخلی پاکت در تخلیه کامل محصول داخل آن تاثیر بالایی دارد.

                       

پاکت های آنتی استاتیک هارد دیسک در پاکت آنتی استاتیک

کیسه آنتی استاتیک بسته بندی قطعات کامپیوتر

لوازم ورزشی و لوازم جانبی و موبایل

دسته دیگر محصولاتی که در این مقاله به آنها می‌پردازیم لوازم خرد ورزشی ، لوازم جانبی موبایل و قعلات مختلفی است که می‌توانند در پاکت‌های بسته‌بندی به بازار ارائه شوند. مانند قطعات یدکی وسایل ورزشی مثل انواع فنرها، کش‌های بدن سازی، لوازم جانبی، دستکش‌ها و ماسک‌های ورزشی و غیره. همچنین قطعات و لوازم جانبی غیر حساس الکترونیکی و موبایل مانند قاب، کیف، هندز فری یا انواع متعلقات موبایل و گجت‌های شخصی. برای بسته‌بندی این نوع محصولات می‌توانید به نسبت ارزش مالی قطعه و توجیه اقتصادی بسته‌بندی و برندینگ قطعه خود از پاکت‌های مختلفی استفاده کنید که در زیر به انها اشاره می‌کنیم.

1. پاکت های ایستاده زیپ دار

این نوع پاکت‌ها در بخش مواد غذایی هم معرفی کردیم اما در بسته‌بندی محصولات مختلفی قابل استفاده است و دامنه بزرگی در بسته‌بندی و توزیع محصولات مختلف را پشتیبانی می‌کنند. پاکت ایستاده زیپ دار به خاطر دارا بودن قیمت مناسب و سایزبندی متنوع در بسته‌بندی لوازم جانبی موبایل، لوازم یدکی و لوزام ورزشی، و بسیاری از گجت‌های شخصی کاربرد دارد. همچنین این پاکت‌ها دارای پانچ آویز در سایزهای کوچک‌تر هستند که برای آویختن در شلف و رگال برای نمایش محصولات مناسب هستند و از نفوذ گرد و خاک و رطوبت به داخل بسته‌بندی جلوگیری می‌کنند. ضمنا بک گراند نقره‌ای و طلایی این نوع پاکت‌ها جلوه خوبی به محصول داخل آنها می‌دهد.

     

2. پاکت های باکس پوچ شفاف

این نوع پاکت‌ها بخاطر ساختار ظاهری مدرن و زیبا، و داشتن کاست‌های 3 طرفه دارای ایستایی بالایی برای قرار گرفتن در قفسه و ویترین دارند و نسبت به سایز ظاهری حجم بالایی را به مشتری برای بسته‌بندی ارائه می‌دهند. این مشخصات باعث می‌شود این نوع پاکت‌ها گزینه بسیار مناسبی برای بسته‌بندی محصولات لوکس مانند لوازم ورزشی، گجت‌های شخصی و قطعات یدکی گران قیمت‌تر، اسباب بازی و غیره باشند. پاکت باکس پوچ شفاف سه لایه بوده و مقاومت بالایی در مقابل نفوذ رطوبت دارند. به همین دلیل برای بسته‌بندی محصولاتی که حساس به رطوبت یا خاک محیطی هستند بسیار مناسب است. این پاکت‌ها در دو مدل شفاف براق و شفاف مات برای سفارش در سایزبندی متنوع موجود هستند.

نتیجه گیری

با جمع بندی مطالب این دو مقاله می‌توانیم به این نتیجه برسیم که انتخاب پاکت بسته‌بندی مناسب برای محصول ما، یکی از مهمترین عوامل در معرفی درست محصول، بالا بردن فروش و تنظیم حاشیه سود لازم برای ارائه یک محصول به بازار است. برای مثال استفاده از پاکت‌های گران قیمت برای محصولات با رنج قیمت پایین یا حاشیه سود کم مناسب نیست، یا اینکه پاکت‌های ارزان قیمت برای معرفی محصولات لوکس مناسب نیستند و انتخاب پاکت نامناسب امکان صدمه وارد کردن به محصول بسته‌بندی شده را بیشتر می‌کند. پس بهتر است با انتخاب مناسب‌ترین پاکت برای بسته بندی محصولات خود و ارائه به بازار بهترین پکیج برند سازی برای محصولات خود را فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Instagram
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من