ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
فروشگاه باکس پوچ | فروش انواع پاکت بسته بندی

وبلاگ

برای بسته بندی نوشیدنی از چه پاکتی استفاده کنیم ؟

پاکت نوشیدنی نی دار
Rate this post

پاکت مناسب برای بسته بندی نوشیدنی

با شروع تابستان و گرما بازار نوشیدنی‌های مختلف و آبمیوه‌ها داغ می‌شود، اما یک سوال مطرح می‌شود : آیا برای بسته بندی نوشیدنی پاکت خاصی وجود دارد ؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم بله ! ما در باکس پوچ پاکت مناسب برای بسته بندی نوشیدنی های سرد و گرم و آبمیوه داریم که شرایط تولید خاصی برای نگهداری و عدم نشت مایعات دارند. انتخاب پاکت مناسب برای بسته بندی نوشیدنی شما می‌تواند نقش مهمی در حفظ طراوت، کیفیت و جذابیت محصول شما برای مصرف کننده داشته باشد. در زیر به معرفی این نوع پاکت‌ها میپردازیم.

1. پاکت های شیر دار

این نوع پاکت‌ها برای بسته بندی مایعات تولید میشوند و فرایند تولید خاصی دارند ، این نوع پاکت‌ها سه لایه بوده و از ترکیب 3 لایه پلی استر، پلی اتیلن و پلی آمید تولید میشوند و با دوخت القایی پهن پاکت سازی میشوند که از هر گونه نشت مایعات داخل به بیرون جلو گیری شود . این پاکت ها در دو نوع کاملا بسته که از راه ورودی شیر پاکت پر میشوند یا بصوذت کف باز که از انتها پر شده و سپس دوخت میشوند تولید میگردد که مشتری بنا به نیاز خود و ماشین آلا ت دوخت و بسته بندی که در اختیار دارد میتواند این نوع پاکت ها را سفارش دهد. پاکت شیر دار بسته بندی مایعات با یک شیر در سنتر بالای پاکت یا در کناره پاکت بصورت مورب تولید میشوند . این نوع پاکت ها در حجم های مختلف از 150 سی سی به بالا قابل سفارش هستند و میتوانید از این نوع پاکت برای بسته بندی انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی مایعات صنعتی خورنده مانند چسب ها یا کاتالیزور ها ،فیکساتور ها و غیره استفاده کنید .

پاکت های مناسب نوشیدنی

پاکت شیردار بسته‌بندی مایعات ولو دار

پاکت شیردار بسته‌بندی مایعات

2. پاکت های زیپ دار مخصوص نوشیدنی

این نوع پاکت‌ها مانند پاکت‌های شیر دار 3 لایه هستند و از ترکیب 3 لایه پلیمر ، پلی استر، پلی اتیلن و پلی آمید تولید می‌شوند و با دوخت مخصوص القایی پاکت سازی می‌شوند که از هرگونه نشت مایع داخل جلو گیری شود. این پاکت‌ها در حجم‌های 330 سی سی به بالاتر تولید می‌شوند و در بالای پاکت دسته نگه داری و جای قرار گرفت نی برای مصرف نوشیدنی داخل پاکت در نظر گرفته شده‌است. این پاکت‌ها بسیار مناسب بسته بندی ابمیوه و نوشیدنی‌های سرد به صورت TAKEAWAY هستند و در لحظه خرید مشتری می‌توانید نوشیدنی را در پاکت پر کرده و به مشتری ارائه کنید. ضمنا این پاکت‌ها برای بسته بندی محصولات غلیظ‌هم مناسب هستند مانند اسموتی‌ها یا آیس پک. این پاکت‌ها قابلیت نصب لیبل ، چاپ سیلک اسکرین و حتی چاپ دیجیتال تمام رنگی را دارا هستند که بنا بر نیاز مشتری می‌تواند نوع چاپ خود را به ما سفارش دهد. برای خریداین نوع پاکت می‌توانید به صفحه پاکت مخصوص نوشیدنی در سایت مراجعه کنید.

پاکت نوشیدنی ایستاده زیپ دار با نی پاکت نوشیدنی نی دار  پاکت های مخصوص نوشیدنی  

نتیجه گیری

پاکت‌های مخصوص نوشیدنی نوعی بسته بندی جدید برای بسته بندی مایعات است که به نسبت شیشه‌های نوشیدنی و قوطی‌های مختلف بسیار با صرفه‌تر بوده و چاپ برند و مشخات محصول بر روی این نوع پاکت‌ها بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است. این نوع پاکت‌ها بسته بندی مدرن و جدیدی است که می‌تواند به معرفی برند شما چه در حالت بسته بندی شرکتی و توزیع در بازار و یا چه در حالت TAKEAWAY و خدمات به مشتری در محل کمک بسیاری کند. می‌توانید از این پاکت‌ها در فصل گرم برای بسته بندی انواع ابمیوه و نوشیدنی‌های خنک در اصناف مختلف مانند آبمیوه فروشی‌ها ، کافه‌ها و غیره استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Instagram
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من