فروشگاه اینترنتی باکس پوچ دارای اینماد و همچنین درگاه های مستقیم بانکی است، و علاوه بر آن اطلاعات ثبتی و مشخصات کامل در صفحه درباره ما ذکر شده است.
دانه قهوه سبز وقتی که در برشته کاری، برشته (رست) میشود شروع به تولید گاز منو اکسید کربن میکند و این گاز هم باعث اکسید شدن قهوه (افت کیفیت قهوه ) و هم باعث باد کردن و تغییر شکل بسته بندی میشود. سوپاپ تخلیه یک طرفه وظیفه تخلیه این گاز را دارد ولی از بیرون اکسیژن یا هوا به داخل بسته وارد نخواهد شد و برای همین به آن سوپاپ تخلیه یک طرفه گفته میشود.
پاکتهای کرافت دولایه (نازک هستند و داخل آنها کاغذ با روکش پلی اتیلن است) عایق نسبی رطوبت هستند ولی چربی را به راحتی عبور میدهند و مناسب ادویه و قهوه نیستند.
پاکتهای کرافت سهلایه (داخل آنها متالایز است و نمیتوانید به راحتی این پاکتها را پاره کنید ) عایق نور، هوا و رطوبت هستند.
زیپ برای بستن مجدد درب بسته پس از باز شدن پلمپ حرارتی است و همه پاکت ها چه با زیپ چه بدون زیپ برای اطمینان مشتری و فروشنده باید با دوخت حرارتی پلمپ شوند.
کاپوچینو بر خلاف پودر قهوه ترک و یا هاتچاکلت و ماسالا دارای فومر است و حجیم تر از آنهاست، برای همین سایزهای پیشنهادی ما پاکت های زیر می باشد :
مدل ایستاده زیپ دار ۳۳*۲۴
مدل بغل کاست ۳۶*۱۵
مدل باکس پوچ ۲۸*۱۷
بله، از تمام پاکتهای چند لایه کرافت جهت بسته بندی قهوه می توان استفاده کرد.
درصورتیکه سفارش هر کالا (بدون خدمات چاپ و نصب سوپاپ تخلیه ) تا ساعت ۱۲ شب هر روز کاری نهایی شوند، حداکثر پس از ۳ تا ۵ روز کاری (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) به تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد.
ارسال کالا با چاپ سیلک پس از تایید نهایی چاپ ۱۲ تا ۲۰ روز کاری است.
ارسال کالا با سوپاپ تخلیه پس از تایید محل جانمایی چاپ ۴ تا ۶ روز کاری است.
ارسال کالا با چاپ سیلک و نصب سوپاپ تخلیه پس از تایید نهایی چاپ و محل جانمایی سوپاپ ۱۵ تا ۲۳ روز کاری است.
ارسال سفارش در تهران با پست و یا پیک (موتور یا سواری ) در محل اصلی خریدار و بصورت رایگان تحویل می گردد.
و ارسال سفارش به شهرستان ها با شرکت کالارسان، و در محل اصلی ترمینال شهرستان موردنظر (هزینه انبارداری در محل از مشتری اخذ می گردد) بصورت رایگان تحویل می گردد.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
بله، به پنل کاربری خود مراجعه نمایید و در بخش جزئیات حساب کاربری، تغییرات موردنظر خود را انجام دهید و سپس گزینه ذخیره تغییرات را بزنید.