پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟

پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا ابتدا به معرفی انواع پاکت های باکس پوچ کرافت بپردازیم. کرافت در واقع یک نوع کاغذ است که از چوب تهیه می شود. این کاغذ دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی و سایر آسیب ها است. کرافت معمولاً برای بسته بندی مواد غذایی، محصولات صنعتی و سایر کالاها استفاده می شود. سپس قرار است به سوال پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟ پاسخ بدهیم.

انواع پاکت های کرافت کیلویی

  1. پاکت کرافت کیلویی باکس پوچ
  2. پاکت باکس پوچ پنجره دار کرافت کیلویی
  3. پاکت دست ساز کرافت
  4. پاکت بغل کاست کرافت
  5. پاکت ایستاده شفاف کرافت

پاکت کرافت کیلویی باکس پوچ

پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟

در واقع جنس این پاکت از کرافت است. پاکت کیلویی کرافت باکس پوچ همیشه در صدر رتبه بندی های پاکت های باکس پوچ قرار داشته است. این پاکت قابلیت چاپ بسیار زیادی دارد. این امر باعث می شود که بتوان از این پاکت ها برای تبلیغات و معرفی محصولات استفاده کرد. این پاکت در برابر هرگونه پارگی یا آسیب مقاوم است.شما میتوانید با خیال راحت هر چیزی را داخل آن قرار دهید. به جرعت میتوان گفت پرفروش ترین نوع پاکت کرافت همین مدل ساده باکس پوچ آن است که از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

زیپ باز شو یکی دیگر از قابلیت های این پاکت است. این زیپ مانع بروز هرگونه گرد و غبار به داخل پاکت میگردد. یکی از مزایای اصلی این پاکت قابلیت بازیافت پذیری آن است. به این معنی که پس از استفاده از باکس پوچ کرافت، می توان آن را بازیافت کرده و دوباره استفاده کرد.

پاکت باکس پوچ پنجره دار کرافت کیلویی

پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟

این پاکت یک پنجره به شکل افقی در وسط خود دارد. پنجره ای که روی این پاکت قرار دارد باعث میشود تا محتویات درون پاکت به خوبی دیده شود. همچنین پنجره دار بودن پاکت باعث میشود تا مشتری راحت تر اطمینان حاصل کند. به عنوان مثال، اگر یک شرکت مواد غذایی از پاکت باکس پوچ پنجره دار کرافت کیلویی برای بسته بندی محصولات خود استفاده کند، باعث می شود که مشتریان احساس کنند که محصول کاملاً تازه و سالم است.این پاکت بهترین انتخاب برای بسته بندی محصولاتی مثل: شیرینی‌ها، چای، ادویه‌جات، قهوه، آجیل، خشکبار، حبوبات و است. همانند بقیه پاکت های کرافت قابل بازیافت است و ضرری برای محیط زیست ندارد.

پاکت دست ساز کرافت

پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟

پاکت دست ساز کیلویی کرافت جزو پاکت هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این پاکت دارای ظاهری زیبا و جذاب است که باعث می شود محصول داخل پاکت بیشتر به چشم آید.طراحی نوستالژیک آن میتواند هر کسی را مجذوب خود کند. برای بسته بندی هدیه، مواد غذایی، لوازم آرایشی  و دیگر محصولات میتوانید از پاکت کرافت دست ساز استفاده کنید. پاکت دست ساز کرافت نسبت به پاکت های ماشینی دارای قیمت مناسبی است. این امر باعث می شود که این پاکت ها برای کسب و کارهای مختلف مقرون به صرفه باشند.

پاکت بغل کاست کرافت

پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟

همانطور که از اسمش هم پیداست بغل های این پاکت کاست وجود دارد. در واقع این کاست ها قابلیت ایستایی به این پاکت میدهند و ساختاری خاص به آن میدهند. مشابه مابقی پاکت های کرافت قابلیت بازیافت و نگهداری از محصول شما را هم دارد. این پاکت به راحتی جا به جا میشود و حمل و نقل آن آسان است. همچنین این پاکت گزینه مناسبی برای بسته بندی کتاب است.

پاکت مدل بغل کاست کرافت باعث می شود که حمل و نقل محصولات به فروشگاه ها و سایر مراکز فروش آسان تر شود.

پاکت ایستاده شفاف کرافت

پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟

ایستایی و شفاف بودن دو ویژگی منحصر به فرد این پاکت است. پاکت ایستاده کرافت شفاف یکی از بهترین پاکت ها برای بسته بندی شماست. شما میتوانید این پاکت را کیلویی خریداری کنید. شفافیت بدنه این پاکت باعث شده تا هر چیزی که داخل پاکت موجود است برای همه قابل مشاهده باشد. پاکت کرافت کیلویی یک نوع بسته‌بندی است که به عنوان جایگزینی برای کیسه‌های پلاستیکی معمولی به کار می‌رود.

خاب تا به اینجا به معرفی بهترین پاکت های کرافت پرداختیم. مطمعنم با خود میپرسید پاکت کرافت کیلویی بازار تهران از کجا بخرم؟ خاب بیایید تا به شما بگویم.

پله نوروز خان کجاست؟

اگر در بازار پانزده خرداد قدم بردارید با کمی پرس و جو آدرس راسته ای به نام پله نوروزخان  را به شما میدهند که در آن پلاستیک و نایلون به فروش می‌رسد. این بازار در نزدیکی مسجد امام قرار دارد. مغازه های متعددی در این راسته قرار دارند که پاکت های بسته بندی میفروشند.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی شمالی متروی ۱۵ خرداد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس چهارراه سیروس می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

یکی از فروشگاه هایی که میتوانید برای خرید پاکت کرافت کیلویی به آن مراجعه کنید فروشگاه باکس پوچ است.

معرفی فروشگاه باکس پوچ

فروشگاه باکس پوچ که از سال ۱۳۷۹ در زمینه طراحی ، چاپ و تولید انواع پاکت های بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی در بازار پله نوروزخان تهران فعالیت داشته و همیشه با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های دنیا سعی در تولید انواع پاکت های بسته بندی مانند پاکت بسته بندی غذای حیوانات تا انواع پاکت های متالایز و پاکت های سوپاپ دار  داشته است.حالا ما با ۲۰ سال تجربه آماده خدمت رسانی به تمام مردم کشور ایران هستیم.

اگر قصد دارید به صورت حضوری خرید خود را در بازار انجام بدهید کافی است تنها به آدرس های زیر مراجعه کنید:

 دفتر مرکزی : تهران ، بازار ۱۵ خرداد ، پله های نوروزخان ، سرای ملاهادی ، طبقه ۲ ، پلاک ۶

 مغازه : تهران ، بازار ۱۵ خرداد ، پله های نوروزخان ، کوچه سلطان العلما ، پلاک ۴۴

اگر در دیگر استان های کشور ساکن هستید و توانایی خرید حضوری ندارید میتوانید با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت باکس پوچ خرید خود را انجام بدهید.

در سایت تمامی انواع پاکت های کرافت و دیگر پاکتهای باکس پوچ موجود است که میتوانید تنها با یک کلیک به دنیایی از پاکت های بسته بندی دسترسی پیدا کنید.

آدرس سایت:boxpouch.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *