پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

قهوه یک نوشیدنی رایج است که از دانه‌های برشته و آسیاب‌شده گیاه قهوه به‌دست می‌آید. این نوشیدنی پر طرفدار کمی اسیدی است و به‌علت داشتن کافئین بالا، یک مادهٔ محرک است. گیاه قهوه بومی آفریقا است اما در مناطق گرمسیری و نیمه‌گرمسیری قارهٔ آمریکا و جنوب‌شرقی آسیا نیز کشت می‌شود.

دانه‌های قهوه را می‌توان به صورت دانه‌های کامل، پودر قهوه یا قهوه فوری مصرف کرد. قهوه را می‌توان به روش‌های مختلفی مانند دم کردن، اسپرسو، فرانسه‌پرس و قهوه ترک تهیه کرد.

امروز تصمیم گرفتیم تا پاکت هایی را معرفی کنیم که می توانید قهوه های خود را داخل آن ها قرار دهید و بسته بندی کنید. اما شاید هنوز بسیاری از شما عزیزان با خواص قهوه آشنا نباشید. پس با فروشگاه باکس پوچ همراه باشید تا در نخست با فواید قهوه آشنا شوید.

معرفی خواص قهوه

  • محرک بودن
  • کاهش خطر بیماری‌های قلبی
  • کاهش خطر آلزایمر
  • کاهش خطر پارکینسون
  • کاهش خطر دیابت نوع 2
  • کاهش خطر آلزایمر

اما همچنان باید به یاد داشت که در مصرف قهوه باید احتیاط کرد. زیرا مصرف بی وریه و بیش از حد آن موجب افزایش ضربان قلب ، فشار خون و بی خوابی میشود.

برای بسته بندی قهوه چه پاکتی مناسب است؟

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

در واقع پاکت های مناسب بسته بندی قهوه  ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • ضد نفوذ هوا:  بسیار مهم است پاکتی که انتخاب میکنید صد نفوذ هوا باشد.
  • ضد نفوذ رطوبت: پاکتی مناسب شماست که رطوبت به آن نفوذ نکند.
  • ضد نفوذ نور: نور خورشید می‌تواند باعث تغییر رنگ و طعم قهوه شود. پاکت های مناسب باید کاملاً ضد نفوذ نور باشند.
  • ضد نفوذ دما: دمای بالا  باعث تغییر طعم و عطر قهوه میشود شود. بنابراین پاکتی مناسب است که تا حد امکان ضد نفوذ دما باشند.
  • داشتن یک سوپاپ: اولین چیزی که دان قهوه احتیاج داردکیفیتش پا برجا بماند. سوپاپ میباشد.
  • سهولت در حمل و نقل: پاکتی مناسب است که حمل و نقل آن آسان باشد.
  • جلب توجه مصرف کننده: در واقع یک پاکت مناسب قهوه باید دارای طرح و رنگ‌های جذاب باشند تا توجه مصرف کننده را جلب کنند.
  • ضد پارگی: پاکت ها باید ضد پارگی باشند تا از هدر رفت قهوه جلوگیری شود.
  • قابلیت چاپ: پاکت هایی که به عنوان ویترین فروشگاه خود انتخاب میکنید باید قابلیت چاپ داشته باشند تا بتوان اطلاعات مربوط به قهوه را روی آن چاپ کرد.

بهترین پاکت ها برای بسته بندی دانه قهوه

پاکت کرافت باکس پوچ

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

زیپ باز شو یکی از قابلیت های این پاکت است. پاکت بسته بندی کرافت باکس پوچ  از  ورود هر گونه گرد و غبار به داخل پاکت ممانعت میکند. یکی از مزایای اصلی این پاکت قابلیت بازیافت پذیری آن است. به این معنی که میتوانید پس از بازیافت دوباره از آن استفاده کنید. پاکت باکس پوچ کرافت از هدر رفتن قهوه جلوگیری میکند چون ضد پارگی است. این پاکت با ظاهر و طراحی جذابی که دارد ؛ در قفسه ها رخ نمایی میکند.

پاکت رنگی بغل کاست

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

این پاکت از قهوه در برابر عوامل محیطی محافظت می کند و دارای ظاهری جذاب و قابل توجه است. پاکت بسته بندی بغل کاست رنگی به عنوان یک گزینه مناسب برای بسته بندی قهوه شناخته می شود و به دلیل مزایای متعددی که دارد، به یکی از پرفروش ترین پاکت ها تبدیل شده است. این پاکت می تواند به حفظ کیفیت قهوه، سهولت در حمل و نقل و افزایش فروش محصول کمک کند.

پاکت باکس پوچ رنگی

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

این پاکت قابلیت ایستایی در هر مکانی را دارد. پاکت بسته بندی باکس پوچ رنگی به گونه ای طراحی شده است که از هرگونه نور و رطوبت به داخل قهوه جلوگیری شود. همچنین می توان از پاکت های باکس پوچ رنگی برای جلب توجه مصرف کننده، افزایش ارزش محصول و ایجاد حس لوکس بودن در مصرف کننده استفاده کرد. این پاکت می تواند توجه مصرف کننده را به خود جلب کند و باعث شود که قهوه بیشتر از سایر محصولات مشابه انتخاب شود. همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم دانه قهوه به یک سوپاپ احتیاج دارد.شما باید برای حفظ قهوه هایتان سفارش نصب سوپاپ بدهید.

پاکت رنگی مدل ایستاده

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

ایستایی از مزیت های اصلی این پاکت است. این پاکت در رنگ بندی های متنوع تولید میشود. پاکت بسته بندی ایستاده رنگی نمیگذارد تا نور به داخل پاکت برسد. شما میتوانید از این پاکت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید. لوگو و برند خود را بر روی آن بچسبانید. با استفاده از این پاکت میتوانید محصولات خشک مانند ادویه جات، خشکبار، شیرینی را بسته بندی کنید.

بهترین پاکت ها برای بسته بندی پودر قهوه

پاکت کرافت پنجره دار

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

 

پاکت بسته بندی پنجره دار کرافت یکی از بهترین پاکت ها برای بسته بندی پودر های قهوه یا همان قهوه آسیاب شده است. در واقع چون نور تاثیری بر روی پودر قهوه ندارد میتوانید از این پاکت استفاده کنید. پنجره شفاف پاکت کرافت پنجره دار می تواند توجه مصرف کننده را به خود جلب کند و باعث شود که بیشتر به آن محصول توجه کنند. این امر به ویژه در خرده فروشی اهمیت دارد، جایی که محصولات زیادی در معرض دید مصرف کننده قرار دارند. این پاکت به عنوان پاکت پذیرایی هم به شمار میرود و از آن در جشن ها و مراسم های مختلف میتوان استفاده کرد.

پاکت پنجره عمودی رنگی 

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

در واقع این پاکت چیزی شبیه به پاکت بسته بندی پنجره دار کرافت است؛ با این تفاوت که پنجره آن به شکلی کوچک و عمودی طراحی شده است. پاکت بسته بندی رنگی پنجره عمودی می تواند به افزایش فروش قهوه نیز کمک کند. میپرسید چگونه؟ رنگ بندی و ساختار شیک آن نکته ای است که باعث جلب توجه هر مشتری خواهد شد. همین امر سبب میشود که مشتری اقدام به خرید محصول بکند. به جرعت میتوان این پاکت را در رده پاکت های مناسب بسته بندی قهوه قرار داد.

پاکت ایستاده شفاف متالایز طلایی

پاکت های مناسب بسته بندی قهوه

رنگ طلایی یک رنگ جذاب و چشم نواز است که می تواند توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. پاکت بسته بندی شفاف طلایی همه فن حریف است. زیرا نه تنها قهوه بلکه مواد غذایی، لوازم آرایشی، داروها و سایر محصولات لوکس را هم میتوان در آن قرار داد. این پاکت از جنس موادی است که می توانند از قهوه در برابر عوامل محیطی مانند هوا، نور، رطوبت و دما محافظت کنند. این امر می تواند به حفظ کیفیت محصول و افزایش طول عمر آن کمک کند.برای آشنایی بیشتر با پاکت های شفاف میتوانید مقاله “پاکت باکس پوچ شفاف و انواع آن را” بخوانید.

 

در هنگام بسته بندی قهوه نکات زیر را رعایت کنید:

قهوه یک محصول حساس است که به راحتی تحت تأثیر عوامل محیطی قرار می گیرد. بنابراین، بسته بندی قهوه از اهمیت زیادی برخوردار است. در هنگام بسته بندی قهوه، باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • از مواد بسته بندی مناسب استفاده کنید. مواد بسته بندی باید از قهوه در برابر هوا، رطوبت، نور و سایر عوامل محیطی محافظت کنند. موادی مانند پلاستیک، فویل آلومینیومی و کاغذ مومی می توانند انتخاب های خوبی برای بسته بندی قهوه باشند.
  • بسته بندی باید به خوبی هوابند باشد. هوابند بودن بسته بندی از ورود هوا و رطوبت به داخل بسته جلوگیری می کند. این امر از اکسید شدن قهوه و تغییر طعم و عطر آن جلوگیری می کند.
  • بسته بندی باید از نظر بهداشتی مناسب باشد. مواد بسته بندی باید از مواد بهداشتی تهیه شده باشند و از آلودگی قهوه جلوگیری کنند.
  • بسته بندی باید جذاب و قابل توجه باشد. بسته بندی باید جذاب و قابل توجه باشد تا توجه مخاطب را جلب کند. این امر می تواند به افزایش فروش قهوه کمک کند.
  • در بسته بندی از سوپاپ استفاده کنید. پاکتی که سوپاپ دار باشد از ورود هوا به داخل پاکت جلوگیری میکند. همچنین گاز های اضافی را هم خارج میکند. استفاده از پاکت سوپاپ دار یکی از مهم ترین نکات برای بسته بندی قهوه است.

نکات برای افزایش ماندگاری قهوه

  • از دانه های قهوه تازه استفاده کنید. دانه های قهوه تازه طعم و عطر بهتری دارند و ماندگاری بیشتری دارند.
  • قهوه را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید. قهوه را در مکانی نگهداری کنید که دمای آن بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد باشد.
  • قهوه را در ظرفی مات نگهداری کنید. نور می تواند باعث کاهش کیفیت قهوه شود.
  • قهوه را در ظرفی هوابند نگهداری کنید. هوا می تواند باعث کاهش کیفیت قهوه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *