معرفی پاکت باکس پوچ شفاف و انواع آن

پاکت باکس پوچ شفاف

این پاکت ها دو طرف دوخت هستند و میتوانند در یک جا ثابت بمانند. کفه صاف پاکت باکس پوچ  شفاف به ثابت ایستادن آن کمک میکند. تاریخچه پاکت باکس پوچ به دهه ۱۹۷۰ میلادی برمی‌گردد. در آن زمان، شرکتی آمریکایی به نام «باکس پوچ» (Box Pouch) اولین بار این نوع پاکت را تولید کرد. این شرکت نام تجاری «باکس پوچ» را برای این نوع پاکت ثبت کرد و به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد.

امروز در این مقاله قصد داریم تا با پاکت شفاف باکس پوچ آشنا شویم و انواع آن را به شما معرفی کنیم.

معرفی پاکت باکس پوچ شفاف

پاکت باکس پوچ شفاف

پاکت های شفاف یک نوع از باکس پوچ به شمار میروند که به دلیل شفافیت آن شما میتوانید محتوای داخل آن را به خوبی تماشا کنید.این پاکت دو لایه است. لایه بیرونی شفاف از محصول در برابر آسیب‌های فیزیکی و آلودگی محافظت می‌کند. لایه داخل آن از  جنس مقوا است که به استحکام و دوام بسته‌بندی می‌افزاید. این پاکت را می‌توان در اندازه‌ها، اشکال و طرح‌های مختلف تولید کرد. این امر به تولیدکنندگان امکان می‌دهد بسته‌بندی متناسب با نیازهای خود را ایجاد کنند. این پاکت یک گزینه مقرون‌به‌صرفه و کارآمد برای بسته‌بندی محصولات است که مزایای زیادی را برای تولیدکنندگان و مشتریان به همراه دارد. پاکت های شفاف جزو یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی آجیل به شمار میروند.

این پاکت برای بسته‌بندی طیف گسترده‌ای از محصولات مناسب است، از جمله:

  • محصولات غذایی و آشامیدنی
  • محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی
  • محصولات الکترونیکی و دیجیتال
  • محصولات صنعتی و تجاری

برترین پاکت های شفاف باکس پوچ

پاکت باکس پوچ شفاف براق

پاکت باکس پوچ شفاف براق

نخست به سراغ پاکت باکس پوچ شفاف براق میرویم. این پاکت سبک و قابل حمل میباشد. ویژگی دیگر آن کفه صاف آن است که میتوانید در قفسه یا ویترین فروشگاه و مغازه خود قرار دهید. جالب است بدانید که این پاکت شفاف قابل بازیافت است. یعنی میتوان بار ها از آن استفاده کرد. در کنار تمامی این مزایا  این نوع پاکت به دلیل شفافیت بالای خود، امکان نمایش محصول درون آن را به‌طور کامل فراهم می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که محصولات به‌خوبی دیده شوند و مشتری بتواند به‌راحتی آن‌ها را بررسی کند.

پاکت باکس پوچ شفاف مات

پاکت باکس پوچ شفاف مات

این پاکت در واقع یکی دیگر از مدل های پاکت باکس پوچ شفاف است. پاکت باکس پوچ شفاف مات لوکس ترین، جدیدترین و درعین حال گرانترین مدل پاکت موجود در بازار است. از خصوصیات این پاکت میتوان به ایستایی بودن کامل، ظرفیت بالا نسبت به ابعاد، نمایی زیبا در قفسه های فروشگاه و زیپ منحصر بفردش نام برد. لایه مات این پاکت موجب میشود تا نور انعکاس پیدا نکند و محصولات به خوبی دیده شوند. همچنین مقاومت آن را در برابر خراشیدگی افزایش میدهد. لازم به ذکر است که این پاکت ضد تعریق است.

پاکت ایستاده کرافت شفاف

پاکت باکس پوچ شفاف کرافت

 

این پاکت کاربردهای مختلفی دارد. از این پاکت‌ها می‌توان برای بسته‌بندی محصولات مختلفی مانند آجیل و خشکبار، حبوبات، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات الکترونیکی و غیره استفاده کرد.پاکت ایستاده کرافت شفاف  از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل پاکت جلوگیری میکند. پنجره شفاف این پاکت حس اعتماد و اطمینان به مشتری میدهد. پاکت ایستاده کرافت نسبت به سایر انواع بسته‌بندی مانند پلاستیک و مقوای سخت، مقرون به صرفه‌تر است. این پاکت برای بسته‌بندی مواد غذایی خشک مانند آجیل، خشکبار، حبوبات و غیره و همچنین  بسته‌بندی محصولات صنعتی و تجاری مانند قطعات یدکی، ابزارآلات کاربرد دارد. جنس این پاکت از کرافت است. شاید برایتان سوال شده باشد که کرافت چیست؟

کرافت چیست؟

کرافت نوعی کاغذ یا مقوا است که از خمیر کاغذ شیمیایی تولید می‌شود. خمیر کاغذ شیمیایی از چوب، خمیر کاغذ بازیافتی یا سایر مواد سلولز مشتق می‌شود. در فرآیند تولید خمیر کاغذ شیمیایی، از مواد شیمیایی مانند سولفات سدیم یا سولفیت سدیم استفاده می‌شود. این مواد شیمیایی باعث می‌شوند که الیاف سلولز از هم جدا شوند و یک خمیر کاغذ یکدست تشکیل شود.

کرافت نوعی کاغذ یا مقوا است که از خمیر کاغذ شیمیایی تولید می‌شود. خمیر کاغذ شیمیایی از چوب، خمیر کاغذ بازیافتی یا سایر مواد سلولز مشتق می‌شود. در فرآیند تولید خمیر کاغذ شیمیایی، از مواد شیمیایی مانند سولفات سدیم یا سولفیت سدیم استفاده می‌شود. این مواد شیمیایی باعث می‌شوند که الیاف سلولز از هم جدا شوند و یک خمیر کاغذ یکدست تشکیل شود.

کاغذ کرافت دارای ویژگی‌های زیر است:

  • مقاومت بالا
  • بادوامی
  • مقاومت در برابر پارگی
  • قابلیت جذب آب
  • قابلیت بازیافت

کاغذ کرافت کاربردهای مختلفی دارد. از این کاغذ می‌توان برای تولید محصولات مختلفی مانند کارتن، جعبه، پاکت، کیسه و غیره استفاده کرد.

برخی از کاربردهای کاغذ کرافت عبارتند از:

  • بسته‌بندی: از کاغذ کرافت برای بسته‌بندی محصولات مختلفی مانند مواد غذایی، محصولات صنعتی، محصولات کشاورزی و غیره استفاده می‌شود.
  • چاپ و نشر: از کاغذ کرافت برای تولید انواع چاپ و نشر مانند کاغذ چاپخانه‌ای، کاغذ تحریر، کاغذ روزنامه و غیره استفاده می‌شود.
  • ساخت مبلمان: از کاغذ کرافت برای تولید انواع مبلمان مانند صندلی، میز، کمد و غیره استفاده می‌شود.
  • ساخت سایر محصولات: از کاغذ کرافت برای تولید سایر محصولات مانند ساک دستی، کیسه خرید، کارتن و غیره استفاده می‌شود.

پاکت ایستاده نقره ای متالایز شفاف

پاکت باکس پوچ شفاف مدل نقره ای متالایز ایستاده

 

اگر فروشنده هستید و قصد دارید کسب و کار خود را ارتقا دهید پاکت ایستاده متالایز نقره ای شفاف میتواند به کمک شما بیاید. میتوانید برند و لوگوی خود را بر روی پاکت چاپ کنید. همچنین این پاکت برای انواع کسب و کارهای خانگی و کارگاه های صنایع کوچک مانند بسته‌بندی زیتون، خیارشور، آجیل و خشکبار، قطعات خودرو، آرد، برنج، سبزی خشک و تر، گیاهان دارویی و مواردی مانند اینها هم مناسب میباشد.

پاکت ایستاده طلایی متالایز شفاف

پاکت باکس پوچ شفاف مدل طلایی

ویژگی بارز این پاکت جلا و درخشش طلایی آن است. رنگ طلایی آن هر مشتری را جذب خود میکند. میتوانید پاکت نقره ای را هم در کنار این پاکت داشته باشید تا محصولاتتان را از یکدیگر متمایز کنید. پاکت ایستاده طلایی متالایز شفاف مانند سایر پاکت ها قابلیت چاپ طرح و لوگوی شرکت را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا برند خود را به مخاطبان معرفی کنید و تأثیر مثبتی بر ذهن آن‌ها بگذارید. در مجموع، پاکت ایستاده طلایی متالایز شفاف نوعی بسته‌بندی زیبا، مقاوم و با دوام است که برای بسته‌بندی انواع محصولات مناسب است.

چکیده

در این مطلب سعی نمودیم تا شما را با پاکت باکس پوچ شفاف و انواع آن آشنا کنیم. با توجه به مزایای ذکر شده، پاکت‌های باکس پوچ شفاف گزینه مناسبی برای بسته‌بندی انواع محصولات هستند. این پاکت‌ها می‌توانند به بهبود ظاهر محصولات شما و افزایش فروش آن‌ها کمک کنند. شما میتوانید این محصولات را از فروشگاه باکس پوچ تهیه کنید. درواقع باکس پوچ یکی از تولیدکنندگان قدیمی در این زمینه است. شما میتوانید با انتخاب پاکت مورد نظر در صورت نیاز درخواست چاپ طرح سفارشی خود را بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *