ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
فروشگاه باکس پوچ | فروش انواع پاکت بسته بندی

پاکت ساندیسی نوشیدنی

دارای فرم و طرح های مختلف

مقاوم در برابر فشار و رطوبت

قابلیت چاپ پذیری بالا

تولید‌شده از مواد‌اولیه مرغوب

قابل استفاده برای مواد غذایی

4.000تومان

توضیحات

پاکت‌ ساندیسی نوشیدنی

پاکت ساندیسی نوشیدنی ارائه‌ شده در باکس پوچ، در واقع از نظر ظاهری با پاکت‌های دیگر کمی فرق می‌کند. می‌تواند طرح‌های مختلف و گوناگونی داشته باشد. ویژگی اصلی این محصول از اسمش مشخص است. یعنی دارای یک زیپ محکم و جای ورود نی برای نوشیدن مایعات است. در واقع این پاکت‌ها چند لایه و ایستاده هستند، و همین باعث راحتی استفاده از این پاکت ها می‌شود. پاکت نوشیدنی هم استفاده تجاری و هم استفاده خانگی دارد. اگر برای استفاده سریع بدون نگهداری طولانی مدت می خواهید از پاکت نوشیدنی استفاده کنید این نوع پاکت نوشیدنی مناسب است.

پاکت ایستاده زیپدار شفاف مات مخصوص نوشیدنی

پاکت ساندیسی ایستاده زیپدار شفاف مات یک پاکت گاست دار از کف هست که کمک می کند پاکت به راحتی مانند پاکت های آب میوه رایج در بازار ایستادگی داشته باشد و در یخچال به راحتی چینش شود و یا بر روی هر سطح مسطحی ایستادگی داشته باشد. جنس این پاکت از پلاستیک شفاف دارای گرید بهداشتی است.

با خرید پاکت ساندیسی و ایستاده ،چندین بار می توانید در پاکت نوشیدنی شفاف مایعات بریزید و توسط نی استفاده نمایید. همچنین نیازمند ظرف اضافه برای نوشیدن نیست و از طریق نی معمولی قابل استفاده است. پاکت مخصوص نوشیدنی برای فریز کردن و نگهداری مایعات در فریز طراحی‌شده است و تا دمای صفردرجه سانتی گراد را به راحتی تحمل می‌کند.

استفاده از پاکت ساندیسی شفاف مات خیلی راحت است ولی نیاز ‌ نیست نکته‌ای را بدانید. کافیست نوشیدنی مورد نظر خود را داخل پاکت بریزید بریزید و پاکت را از طریق زیپ آن ببندید. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که یک چهارم فضای پاکت را خالی بگذارید.یکی از ویژگی های ظاهری پاکت مخصوص نوشیدنی ، داشتن دو جفت سوراخ بزرگ و کوچک برای حمل آسان، آویزان کردن در قفسه یا گردن آویز، همراه نگهدارنده نی است. شفافیت و قابل چاپ بودن در سطح پاکت یکی دیگر از جذابیت‌های پاکت است. البته برای کسانی که تنوع و سادگی در عین حال مهم است ، باکس پوچ شفاف مات را پیشنهاد می‌کنیم.

کاربرد پاکت مخصوص نوشیدنی ساندیسی در مهمانی و کافه و رستوران

  • قابل استفاده در کافه و رستوران ها : پاکت ساندیسی به دلیل مدرن و زیبا بودن این محصول می‌توانید با استفاده از آن تاثیر زیادی روی کسب و کار خود ایجاد کنید. حتی می‌توانید برند خود را روی این پاکت‌ها چاپ کنید.
  • قابل استفاده در مهمانی و مجالس : دیگر لازم نیست نگران این باشید که در مهامانی روی زمین سالن یا فرش خانه‌تان آبمیوه بریزد. چون این محصول سه لایه و دارای زیپی محکم است که باعث می شود آبمیوه به راحتی خارج نشود.
  • قابل استفاده در کسب و کارهای بیرون بر : شفاف بودن پاکت به شما کمک می‌کند تا کیفیت نوشیدنی خود را به راحتی به مشتریه خود نشان دهید. همینطور این پاکت به دلیل شیارهایی که دارد و یا ایستاده بودنش در جابه‌جایی خیلی کار شما را راحت می‌کند.
  • قابل استفاده در خانه : دیگر لازم نیست نگران شلوغی ییخچال خود باشید به دلیل جای کمی که این پاکت می‌گیرد می‌توانید درصدی از شلوغی و بی‌نظمی یخچالتان را کاهش دهید. همینطور این پاکت مقاومت در برابر هوا و رطوبت است و نوشیدنی های شما را تازه نگه می‌دارد.

مزایای پاکت مخصوص نوشیدنی باکس پوچ

  • استفاده راحت برای کودکان : تصورش را بکنید، یک پاکت با طرح فانتزی دلخواه برای فرزند خود تهیه کنید. آن موقع فرزند شما، محتویات داخل پاکت نیز برایش جذاب می‌شود. استفاده از پاکت مخصوص نوشیدنی، راهکار خوبی برای ترغیب فرزند شما به خوردن خوراکی‌های مفید است.
  • مقاومت در برابر هوا و رطوبت : این پاکت‌ها در مقابل هوا و رطوبت مقاوم هستند . در نتیجه به ماندگاری آن‌ها کمک می‌کنند.
  • مقاومت در برابر فشار و ضربه : این پاکت ها در برابر فشار و ضربات محکم مقاوم هستند.
  • مناسب مایعات : این پاکت تهیه‌شده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با اصول بهداشتی فودگرید است.
  • چاپ پذیری : این پاکت‌ها قابلیت چاپ پذیری بالا با طرح های متنوع دارد که قطعا برای شما جذاب است.
  • ظاهر مناسب : ایجاد یک فضای بصری مناسب در فروشگاه شما
  • قیمت مناسب : به صرفه بودن قیمت پاکت‌های فرم‌دار، یکی از مزایای اصلی این محصول است.
  • جابه‌جای راحت و کم جا بودن : به دلیل وجود شیارهایی که در بالای پاکت قراردارد و همینطور بخاطر ایستاده بودنشان خیلی راحت جابه‌جا می‌شوند و جای کمی را اشغال می‌کنند.

خرید و سفارش عمده و کیلویی پاکت ساندیسی پله نوروزخان

برای خرید پاکت ساندیسی و پاکت مخصوص نوشیدنی ارائه‌شده در فروشگاه باکس پوچ برای بسته‌بندی مایعات است که بصورت عمومی یا قابل سفارش در قالب و فرم دلخواه شما، در فروشگاه باکس پوچ موجود است.

توضیحات تکمیلی
نوع خرید

تعدادی

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاکت ساندیسی نوشیدنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات متداول
از کجا میشه فهمید فروشگاه اینترنتی شما معتبر است ؟

فروشگاه اینترنتی باکس پوچ دارای اینماد و همچنین درگاه های مستقیم بانکی است، و علاوه بر آن اطلاعات ثبتی و مشخصات کامل در صفحه درباره ما ذکر شده است.

 
نقش سوپاپ تخلیه در پاکت های قهوه چیست؟

دانه قهوه سبز وقتی که در برشته کاری، برشته (رست) می‌شود شروع به تولید گاز منو اکسید کربن می‌کند و این گاز هم باعث اکسید شدن قهوه (افت کیفیت قهوه ) و هم باعث باد کردن و تغییر شکل بسته بندی می‌شود. سوپاپ تخلیه یک طرفه وظیفه تخلیه این گاز را دارد ولی از بیرون اکسیژن یا هوا به داخل بسته وارد نخواهد شد و برای همین به آن سوپاپ تخلیه یک طرفه گفته می‌شود.

 
آیا پاکت های کرافت عایق رطوبت هستند ؟

پاکت‌های کرافت دولایه (‌نازک هستند و داخل آنها کاغذ با روکش پلی اتیلن است) عایق نسبی رطوبت هستند ولی چربی را به راحتی عبور می‌دهند و مناسب ادویه و قهوه نیستند.
پاکت‌های کرافت سه‌لایه (داخل آنها متالایز است و  نمی‌توانید به راحتی این پاکت‌ها را پاره کنید ) عایق نور، هوا و رطوبت هستند.

آیا پاکت های بسته بندی زیپ دار هم باید پلمپ شوند ؟

زیپ برای بستن مجدد درب بسته پس از باز شدن پلمپ حرارتی است و همه پاکت ها چه با زیپ چه بدون زیپ برای اطمینان مشتری و فروشنده باید با دوخت حرارتی پلمپ شوند.

 
 
چه سایزی برای یک کیلو کاپوچینو مناسب است ؟

کاپوچینو بر خلاف پودر قهوه ترک و یا هات‌چاکلت و ماسالا دارای فومر است و حجیم تر از آنهاست، برای همین سایزهای پیشنهادی ما پاکت های زیر می باشد :
مدل ایستاده زیپ دار ۳۳*۲۴
مدل بغل کاست ۳۶*۱۵
مدل باکس پوچ ۲۸*۱۷

آیا از پاکت های کرافت جهت بسته بندی قهوه می توان استفاده کرد؟

بله، از تمام پاکت‌های چند لایه کرافت جهت بسته بندی قهوه می توان استفاده کرد.

بعد از سفارش گذاری چه مدتی کالا به دستم میرسه ؟

درصورتیکه سفارش هر کالا (بدون خدمات چاپ و نصب سوپاپ تخلیه ) تا ساعت ۱۲ شب هر روز کاری نهایی شوند، حداکثر پس از ۳ تا ۵ روز کاری (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) به تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
ارسال کالا با چاپ سیلک پس از تایید نهایی چاپ ۱۲ تا ۲۰ روز کاری است.
ارسال کالا با سوپاپ تخلیه پس از تایید محل جانمایی چاپ ۴ تا ۶ روز کاری است.
ارسال کالا با چاپ سیلک و نصب سوپاپ تخلیه پس از تایید نهایی چاپ و محل جانمایی سوپاپ ۱۵ تا ۲۳ روز کاری است.
ارسال سفارش در تهران با پست و یا پیک (موتور یا سواری ) در محل اصلی خریدار و بصورت رایگان تحویل می گردد.
و ارسال سفارش به شهرستان ها با شرکت کالارسان، و در محل اصلی ترمینال شهرستان موردنظر (هزینه انبارداری در محل از مشتری اخذ می گردد) بصورت رایگان تحویل می گردد.

پرداخت ناموفق بوده چرا مبلغ از حساب من کم شده است؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد؟

بله، به پنل کاربری خود مراجعه نمایید و در بخش جزئیات حساب کاربری، تغییرات موردنظر خود را انجام دهید و سپس گزینه ذخیره تغییرات را بزنید.

Instagram
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من