ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
فروشگاه باکس پوچ | فروش انواع پاکت بسته بندی

پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای

ویژگی های محصول:

  • بسته‌بندی متفاوت
  • مناسب برای کسب و کار های خانگی
  • مناسب برای بسته‌بندی آجیل و خشکبار

 

175.000تومان2.475.000تومان

توضیحات

مشخصات پاکت ایستاده متالایز نقره ای

پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای مناسب بسته‌بندی محصولاتی می‌باشد که با یک لیبل در طرف شفاف، تولید کننده بسته‌بندی متمایزی از بسته‌بندی‌های عمومی داشته باشد. این پاکت‌ها مناسب برای انواع کسب و کارهای خانگی و کارگاه های صنایع کوچک مانند بسته‌بندی زیتون، خیارشور، آجیل و خشکبار، قطعات خودرو، آرد، برنج، سبزی خشک و تر، گیاهان دارویی و مواردی مانند این‌ها می‌باشند. پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای یک بسته‌بندی شفاف است که از جنس متالیک نقره‌ای ساخته‌شده‌ است و به صورت عمودی ایستاده است. در ادامه با فروشگاه باکس پوچ همراه باشید تا به معرفی کامل پاکت ایستاده متالایز نقره ای بپردازیم.

انواع بسته بندی پاکت متالایز نقره ای

کاربرد پاکت ایستاده متالایز نقره ای

محصولاتی که در این بسته‌بندی نگه‌داری می‌شود:

انواع پاکت آجیل

این نوع بسته‌بندی به دلیل ظاهر خاص و جذابی که دارد، می‌تواند جذابیت و اعتبار برند را افزایش دهد. همچنین این پاکت به علت اینکه از مواداولیه مرغوبی ساخته‌شده است، می‌تواند جذابیت بسیار زیادی در مغازه شما ایجاد کند.

مزایا پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای

بسته‌بندی مهمترین بخش در تولید و تحویل یک محصول به مصرف کننده است. دلیل محبوبیت پاکت های ایستاده متالایزشده محکم و مستحکم بودن آن‌ها نسبت به محصولی است که درون آنها قرار دارد. البته کیفیت مواد اولیه برای تولید آنهم بسیار مهم است.پاکت های تولید شده در باکس پوچ از مواد اولیه مرغوب و تازه ساخته‌می‌شوند. و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آجیل، غلات، نمک، شکر، حبوبات و مهمتر از همه قهوه در پاکت های ایستاده متالایز نقره ای نگه‌داری می‌شوند.

انواع بسته بندی پاکت انتی استاتیک

اگر تصمیم دارید از پاکت شفاف متالایز نقره ای برای بسته‌بندی قطعات الکترونیکی استفاده کنید، پاکت آنتی استاتیک انتخاب مطمئنی است

جدول تعداد پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای

خرید عمده پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای باکس پوچ

با توجه به اینکه رقابت زیادی بین تولیدکنندگان پاکت های متالایز و پنجره دار وجود دارد، باکس پوچ بر اساس احترام بیشتر، پاکت‌های متالایز‌شده با کیفیت و مستحکم تری نسبت به بقیه به شما ارائه میدهد. فروشگاه ما با ۲۰ سال تجربه پاکتی تولید کرده است فضای مناسبی دارد و انواع اجناس درون آن قرار‌می‌گیرند. علاوه بر این‌ها، این پاکت به علت ساخته‌شدن از گاست حالت ایستاده خوبی دارند. شما برای خرید پاکت ایستاده متالایز نقره‌ای می‌توانید با فروشگاه باکس پوچ در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی
نوع خرید

کارتن

,

کیلو

سایز

40*50

,

30*40

,

25*35

,

20*30

,

18*25

,

16*24

,

15*21

,

11*15

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات متداول
از کجا میشه فهمید فروشگاه اینترنتی شما معتبر است ؟

فروشگاه اینترنتی باکس پوچ دارای اینماد و همچنین درگاه های مستقیم بانکی است، و علاوه بر آن اطلاعات ثبتی و مشخصات کامل در صفحه درباره ما ذکر شده است.

 
نقش سوپاپ تخلیه در پاکت های قهوه چیست؟

دانه قهوه سبز وقتی که در برشته کاری، برشته (رست) می‌شود شروع به تولید گاز منو اکسید کربن می‌کند و این گاز هم باعث اکسید شدن قهوه (افت کیفیت قهوه ) و هم باعث باد کردن و تغییر شکل بسته بندی می‌شود. سوپاپ تخلیه یک طرفه وظیفه تخلیه این گاز را دارد ولی از بیرون اکسیژن یا هوا به داخل بسته وارد نخواهد شد و برای همین به آن سوپاپ تخلیه یک طرفه گفته می‌شود.

 
آیا پاکت های کرافت عایق رطوبت هستند ؟

پاکت‌های کرافت دولایه (‌نازک هستند و داخل آنها کاغذ با روکش پلی اتیلن است) عایق نسبی رطوبت هستند ولی چربی را به راحتی عبور می‌دهند و مناسب ادویه و قهوه نیستند.
پاکت‌های کرافت سه‌لایه (داخل آنها متالایز است و  نمی‌توانید به راحتی این پاکت‌ها را پاره کنید ) عایق نور، هوا و رطوبت هستند.

آیا پاکت های بسته بندی زیپ دار هم باید پلمپ شوند ؟

زیپ برای بستن مجدد درب بسته پس از باز شدن پلمپ حرارتی است و همه پاکت ها چه با زیپ چه بدون زیپ برای اطمینان مشتری و فروشنده باید با دوخت حرارتی پلمپ شوند.

 
 
چه سایزی برای یک کیلو کاپوچینو مناسب است ؟

کاپوچینو بر خلاف پودر قهوه ترک و یا هات‌چاکلت و ماسالا دارای فومر است و حجیم تر از آنهاست، برای همین سایزهای پیشنهادی ما پاکت های زیر می باشد :
مدل ایستاده زیپ دار ۳۳*۲۴
مدل بغل کاست ۳۶*۱۵
مدل باکس پوچ ۲۸*۱۷

آیا از پاکت های کرافت جهت بسته بندی قهوه می توان استفاده کرد؟

بله، از تمام پاکت‌های چند لایه کرافت جهت بسته بندی قهوه می توان استفاده کرد.

بعد از سفارش گذاری چه مدتی کالا به دستم میرسه ؟

درصورتیکه سفارش هر کالا (بدون خدمات چاپ و نصب سوپاپ تخلیه ) تا ساعت ۱۲ شب هر روز کاری نهایی شوند، حداکثر پس از ۳ تا ۵ روز کاری (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) به تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
ارسال کالا با چاپ سیلک پس از تایید نهایی چاپ ۱۲ تا ۲۰ روز کاری است.
ارسال کالا با سوپاپ تخلیه پس از تایید محل جانمایی چاپ ۴ تا ۶ روز کاری است.
ارسال کالا با چاپ سیلک و نصب سوپاپ تخلیه پس از تایید نهایی چاپ و محل جانمایی سوپاپ ۱۵ تا ۲۳ روز کاری است.
ارسال سفارش در تهران با پست و یا پیک (موتور یا سواری ) در محل اصلی خریدار و بصورت رایگان تحویل می گردد.
و ارسال سفارش به شهرستان ها با شرکت کالارسان، و در محل اصلی ترمینال شهرستان موردنظر (هزینه انبارداری در محل از مشتری اخذ می گردد) بصورت رایگان تحویل می گردد.

پرداخت ناموفق بوده چرا مبلغ از حساب من کم شده است؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد؟

بله، به پنل کاربری خود مراجعه نمایید و در بخش جزئیات حساب کاربری، تغییرات موردنظر خود را انجام دهید و سپس گزینه ذخیره تغییرات را بزنید.

Instagram
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من